אח החטופים: "מודה לקב"ה על הניסיון הזה"

    המהדורה המרכזית No Comments on אח החטופים: "מודה לקב"ה על הניסיון הזה"

    שרון שרעבי, ששני אחיו בעזה, מספר למימרן ב'קול חי' על נסיון חסימת מעבר כרם שלום: "המטרה הייתה לא לאפשר העברת סחורות לתושבי עזה. האחים שלי ושאר החטופים שם, ואין לנו מושג מה מצבם ומה הם עוברים. כוחות ביטחון נערכו לחסום אותנו בגופם. אין לנו דבר נגדם, אבל אלה הנחיות בלתי סבירות"

    צילום: צילום מסך; עכשיו 14
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרון שרעבי, ששני אחיו בעזה, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההפגנה של משפחות החטופים במעבר כרם שלום: "המטרה הייתה שלא לאפשר העברת סחורות לתושבי עזה כאשר האחים שלי ושאר החטופים נמצאים שם ואין לנו מושג מה מצבם ומה הם עוברים. כוחות ביטחון נערכו לחסום אותנו בגופם. אין לנו דבר נגדם. אבל אלה הנחיות בלתי סבירות במציאות הזו. אנחנו שוקלים את הצעדים הבאים".

    עוד אמר שרעבי: "המפתחות לעסקה נמצאים על שולחן ראש הממשלה והקבינט. יש לזה מחיר. אבל החטופים שווים את זה. לחיים שלהם אין מחיר בכלל. ראינו ש-86 חטופים חזרו בהליך מדיני ואילו במהלך הצבאי החזירו רק את אורי מגידיש ונפלו עשרות חיילים".

    לסיום הוא הוסיף: "אין לנו על מי להישען. הקב"ה מזיז את הכל. צריך להודות על הרעה כשם שמודים על הטובה. אני מודה לקב"ה ששם אותנו בניסיון הזה".



    0 תגובות